پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119715
پرسپوليس اين بار ۱۰ نفره شکست خورد/ ذوب‌آهن فيناليست جام حذفي شد
تاریخ انتشار : 1393/09/15 08:00:17
نمایش : 1105
تيم فوتبال پرسپوليس با شکست برابر ذوب آهن در نيمه نهايي جام حذفي از دور مسابقات کنار رفت و شاگردان گل محمدي فيناليست شدند.

تيم فوتبال پرسپوليس با شکست برابر ذوب آهن در نيمه نهايي جام حذفي از دور مسابقات کنار رفت و شاگردان گل محمدي فيناليست شدند.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از مهر، نخستين ديدار مرحله نيمه نهايي بيست و ششمين دوره رقابت هاي فوتبال جام جذفي باشگاه هاي کشور از ساعت ۱۵:۱۵ امروز جمعه بين تيم هاي پرسپوليس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادي تهران آغاز شد که در پايان ذوب آهن با نتيجه ۲ بر يک به پيروزي رسيد و راهي فينال شد.

محمد نوري در دقيقه ۶۰ براي پرسپوليس و مرتضي تبريزي در دقيقه ۶۸ و سانتوز در دقيقه ۹۲ براي ذوب آهن گل زدند.

در اين ديدار که به قضاوت سيدحسين زرگر و با حضور نزديک به ۱۰ هزار تماشاگر آغاز شد ذوب آهن دقايق ابتدايي را برتر از حريف خود دنبال کرد و البته نتوانست موقعيت خطرناکي را روي دروازه ميزبان ايجاد کند. با گذشت دقايقي از بازي پرسپوليس تيم برتر ميدان بود اما اين برتري عاملي براي ايجاد موقعيت گل نشد.

دو تيم با احتياط زيادي توپ را در ميانه ميدان به گردش درمي آوردند و خيلي تمايلي به هجوم و ايجاد موقعيت گلزني نداشتند. پرسپوليس هم که چند بازيکن خود را در اختيار ندارد با دل خوش کردن به ضدحملات قصد رسيدن به گل داشت که فاصله زياد بين هافبک ها با مهدي طارمي که تک مهاجم سرخپوشان بود اجازه ايجاد خطر را نمي داد.

در دقيقه ۳۹ اين ديدار کار گروهي بازيکنان پرسپوليس درون محوطه جريمه به مهدي طارمي رسيد که اين بازيکن پس از چرخشي خوب، ضربه آرامي را به توپ زد تا دروازه بان حريف به راحتي اين توپ را در اختيار بگيرد. در دقايق پاياني بازي جذاب تر از قبل شد و پرسپوليس بيشتر از حريف صاحب توپ بود.

شروع نيمه دوم بسيار جذاب تر از نيمه اول بود و سرخپوشان تهراني با نظم و انضباط بيشتري خود را در موقعيت گل قرار مي دادند. ذوب آهن هم دل به ضد حملات بسته بود. پرسپوليس يکبار روي شوت نوراللهي صاحب موقعيت خوبي شد که ضربه وي به تور کنار دروازه برخورد کرد.

پرسپوليس در ادامه خوب بودنش در نيمه دوم، روي شروع مجدد خوب سوشا مکاني در دقيقه ۶۰ به گل رسيد. در اين صحنه مکاني توپ را از درون زمين پرسپوليس براي مهدي طارمي ارسال کرد و اين بازيکن با کنترل خوب و جا گذاشتن بازيکنان ذوب آهن درون محوطه جريمه توپ را به محمد نوري رساند تا اين بازيکن با ضربه اي دقيق دروازه حريف را باز کند.

بعد از گل بازي به تعادل کشيده شده بود اما ذوب آهن که نمي خواست به راحتي بازنده باشد حملاتي را روي دروازه حريف پي ريزي کرد و در دقيقه ۶۸ موفق شد توسط مرتضي تبريزي به گل تساوي دست پيدا کند. در اين صحنه مهدي رجب زاده از پشت محوطه جريمه پاس در عمقي را براي تبريزي ارسال کرد که وي با ضربه اي دقيق دروازه سرخپوشان را باز کرد.

چند دقيقه بعد از اين گل اتفاق بدي براي پرسپوليس رخ داد و مايکل اومانا که در شروع نيمه دوم کارت زرد دريافت کرده بود، با خطاي هند دوباره جريمه شد و در دقيقه ۷۲ کارت زرد دوم را گرفت و از زمين اخراج شد تا کار شاگردان درخشان سخت شود.

در ادامه بازي پرسپوليس در لاک دفاعي فرو رفت و دل به ضد حملات خوش کرد. ذوب آهن هم در اين دقايق با تجمع پرتعداد پشت محوطه جريمه پرسپوليس به فکر عبور از عمق خط دفاعي حريف بود. در حالي که ۹۰ دقيقه به پايان رسيده بود، ذوب آهن پشت محوطه جريمه صاحب يک ضربه ايستگاهي شد که اين ضربه را مهدي رجب زاده روي دروازه پرسپوليس ارسال کرد و سانتوس با ضربه سر دروازه سرخپوشان را باز کرد تا اين بار پرسپوليس ۱۰ نفره راه به جايي نبرد و از رسيدن به فينال بازبماند.

انتهاي پيام/1020ج
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html